sobota, 8 listopada 2014

Viva natura - jednodniowy sok warzywny, marchew

Siedząc w domu przy komputerze uwielbiam coś pochrupać, ale dziś miałem ochotę napić się czegoś zdrowego, jakież było moje zdziwienie gdy zaglądając do lodówki znalazłem jednodniowy sok marchwiowy. Ładna poręczna półlitrowa butelka, na etykiecie czytamy, 100% świeżego soku, niepasteryzowany, bez dodatku cukru i konserwantów. Piękny marchewkowy kolor i informacje z etykiety wprowadzają mnie w dobry nastrój i napełniają nadzieją moje kubki smakowe. Zapach dość słaby jednak wyczuwalny warzywny, taki jaki powinien być. Pierwszy łyk i jestem w niebie, bardzo słodki aż trudno uwierzyć że bez dodatku cukru, sama marchew może dać aż taką słodycz. Jest to bardzo pozytywna słodycz, nie szczypie w gardło, nie pozostawia niesmaku, uczucia suchości. Wyrazisty smak marchwi, myślałem że jednodniowa data ważności będzie problemem dla tego soku, jednak teraz wiem że nie ma możliwości żeby ten sok stał dłużej niż godzina po otwarciu. Zdecydowanie polecam jeśli szukacie czegoś smacznego i zdrowego.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz