sobota, 27 czerwca 2015

Corsendonk Pater Dubbel

W końcu nastał ten dzień kiedy otworzyłem kolejne piwo belgijskie z Lidla, po serii niekorzystnych wpisów na blogach które przeczytałem nie miałem ochoty w ogóle pić tych piw. Jednak pierwsze piwo jakie piłem Petrus Dubbel nie miałem aż tak negatywnej opinii o tych piwach.Tym razem wybór padł na Corsendonk Pater Dubbel. Butelka 0,33l w swoim wnętrzu skrywa ciemno brązowe piwo. Zapach jest bardzo słaby, czuć lekki karmel i nic więcej. Piana kremowa z początku dość ładna, jednak szybko opada i zostaje jedynie cieniutka warstwa na powierzchni, po zamieszaniu pojawia się ponownie piana która znowu szybko pryska. Piwo ma ładny ciemno brązowy kolor, nie przejrzyste. No to przejdźmy do picia i tutaj klapa. Piwo bardzo wodniste, w smaku wyczuwalny lekki chmiel, więc wiemy że pijemy piwo. Ponadto można wyczuć karmel i to tyle. Opinie o tym piwie mówią jednoznacznie że jest to bardzo dobry trunek, jednak partia która trafiła do lidla zdecydowanie taka nie jest. nie chcę mówić że to jest inne piwo, ale w którymś momencie to piwo straciło swój urok. Być może uwarzenie tak dużej partii piwa sprawiło problemy logistyczne które mogły wpłynąć na jego jakość. Na pewno polecam samemu spróbować tego piwa i wyciągnąć własne wnioski


Piana
3
Zapach
4
Wygląd
10
Smak
15
Ogólne wrażenie
13
Suma punktów
45
Piwo sesyjne
Tak

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz