środa, 25 lutego 2015

Zacne niepasteryzowane

Naszła mnie ochota na piwo wiec wybrałem coś z szafki, wybór padł na Zacne niepasteryzowane, piwo warzone specjalnie dla sieci Żabka. Jest to trunek z niskiej półki cenowej 3 butelki 0,33l za 5 zł. W kolejnych dniach ukarzą się recenzje wiśniowego oraz miodowego. Mamy tutaj 12% ekstraktu oraz 6% alkoholu, zawiera słód jęczmienny, niefiltrowane poddane mikrofiltracji. Wiele sobie nie obiecuję, więc to piwo jedynie może mnie zaskoczyć na plus. Na dworze zimno wiec piwko ląduje na parapecie za oknem. Zapach jest jedynie lekko chmielowy i nic poza tym, ciężko wyczuć cokolwiek innego. Na zdjęciu widać ładną piane,specjalnie tak nalałem, jednak długo ona nie stała. Piwo jest wyraźnie nasycone CO2, wystarczy zamieszać żeby stworzyła się warstwa piany. Brak osadu, przejrzyste, kolor bardzo jasny, żółtawy. W smaku tak jak się spodziewałem nie powala, całkowicie wyprane ze smaku, gdzieś na końcu języka lekka goryczka. Spróbuję je lekko ogrzać i przekonam się czy ma w sobie jakieś ukryte aromaty.Kilka minut kręcenia, podgrzewania, piwo zrobiło się ciut słodsze, pozbawione gazu. Więcej nie sięgnę po to piwo.

Piana
3
Zapach
5
Wygląd
10
Smak
8
Ogólne wrażenie
8
Suma punktów
34
Piwo sesyjne
Tak

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz