wtorek, 3 marca 2015

Zacne Wiśniowe

Nadeszła pora na ostatnie Zacne z mojej kolekcji, po niepasteryzowanym oraz miodowym, czas na Wiśniowe. Również mała buteleczka 0,33l, zawartość alkoholu 5,8% a ekstraktu 14,9%. W składzie znajdziemy słód jęczmienny i ani słowa o dodatku wiśni czy jakiegoś aromatu wiśniowego, tak samo było w przypadku miodowego. Zapach z butelki wyraźnie wiśniowy słodkawy, trochę jak wiśnie w czekoladzie. Piana całkiem ładna, lekko kemowa, próbuje oklejać szkło. Z pokala gdzieś w tle wyczuwalny jest zapach alkoholu. Kolor ciemnej wiśni, bez osadu, ładnie się prezentuje. W smaku wyraźnie wiśniowy, nie czuć alkoholu, w ogóle nie czuć CO2 podczas picia. Niestety zanim wypiłem połowę piane prawie już nie ma. Jest to zdecydowanie jedno z lepszych "tanich" piw jakie piłem.No nie ma się do czego doczepić poza pianą, piwo jest dobre jak na tą cenę. Końcówkę piwa, podgrzewam w dłoniach żeby zobaczyć czy da się z niego wykrzesać coś jeszcze. Coraz bardziej wyraźny staje się smak i zapach alkoholu, jednak o dziwo nie odbieram tego negatywnie, przypomina to wiśnie w likierze. No nie wiem co mogę więcej napisać, jestem bardzo miło zaskoczony tym co otrzymałem od tego piwa, bardzo przyjemny smak i aromat, z przyjemnością wypije je jeszcze kiedyś.


Piana
3
Zapach
9
Wygląd
9
Smak
16
Ogólne wrażenie
20
Suma punktów
57
Piwo sesyjne
Tak

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz