niedziela, 7 czerwca 2015

Vitasia Tortilla chips sweet & sour

Chciałem coś pochrupać ale zwykłe chipsy i paluszki już mi się znudziły, na szczęście znalazłem tortilla chips z tygodnia azjatyckiego w Lidlu. Kiedyś miałem okazje spróbować wyrób chipso-podobny i od tamtej pory unikałem takich wynalazków. Skład tej przekąski jest bardzo zachęcający (maka kukurydziana, olej słonecznikowy, aromaty, regulator kwasowości: octany sodu, cukier i sól). Nie dość że skład jest bardzo krótki to nie ma w nim nic odpychającego. Po otwarciu ujrzałem równe okrągłe chipsy przypominające pringlesy, tylko lekko powyginane. Zapach słaby, przede wszystkim czuje mąkę kukurydzianą.Cudownie chrupiące, jednak w smaku takie jakieś. Na pewno nie są złe, cały smak i aromat jest w przyprawach którymi posypano chipsy, a szkoda że nie dodali tego do ciasta. Smak przypraw dość szybko rozpływa się w ustach i po chwili zostaje nam sama bezsmakowa papka. A same przyprawy dają rade, rzeczywiście jest kwaśno i słodko. Zawierają podobna ilość kalorii co zwykłe chipsy. Stanowią ciekawą alternatywę dla powszechnych przekąsek, z wielka chęcią będę po nie sięgał.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz