niedziela, 16 listopada 2014

FruVita - kiwi oraz Panna cotta z truskawką

Dziś miałem ochotę na jogurt wiec przeszedłem się do pobliskiego dyskontu gdzie udało mi się trafić na promocje 350 gramowych jogurtów produkowanych specjalnie dla tej sieci sklepów. Po bliskim przyjrzeniu się składom zdecydowałem że wezmę smak kiwi oraz truskawki.

Na pierwszy ogień idzie jogurt o smaku kiwi. W składzie znajdziemy poza mlekiem i cukrem, 9% kiwi nie aromatów ale prawdziwych owoców, do tego koncentrat z pokrzywy oraz szpinaku. Po otwarciu rzuca się w oczy ładny zielonkawy kolor i duże kawałki owoców. Za każdym razem gdy zanurzam łyżeczkę po jogurt, trafiam na kawałki owoców. Jogurt jest bardzo dobry, słodki, mocno owocowy, godny polecenia.




Jako drugi próbuję jogurt o smaku Panna cotta z truskawkami. Dla niewtajemniczonych panna cotta to deser na bazie śmietanki. W odróżnieniu od poprzednika ten deser jest bardziej płynny, znajdziemy tutaj duże kawałki owoców ale jest ich mniej niż w poprzednim i tutaj poza samymi owocami znajdziemy również koncentrat owocowy, razem 8%. Jogurt bardzo słodki, smaczny, lekko truskawkowy, poprawny.

Szukając składów jogurtów w internecie zaważyłem że są różne dla tego samego jogurtu, chodzi mi o dodatek owocowy, mona trafić na same owoce jak i owoce z koncentratem. Oba jogurty jako przedstawicie niskiej półki cenowej sprawują się dobrze, są warte swojej ceny, dużej ilości owoców mogą im pozazdrościć znane i popularne marki. Jako drugi degustator występuje Tofik nadworny czyściciel wszelkich kubeczków po jogurtach, jego merdający ogon znaczy tylko jedno, jogurt jest smaczny.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz